Wil jij een sterkere marktpositie?

Gratis adviesgesprek

Merkvoorkeur creëren

Bereik de juiste doelgroep
Met een ijzersterke strategie en een stevig fundament. De weg naar online succes kun je alleen inslaan met behulp van een goede, doordachte marketingstrategie.


Waar te beginnen?
Het is de stip aan de horizon die bepaalt hoe jij als makelaar jouw diensten gaat vermarkten door het inzetten van online marketing.
Dit is belangrijk, omdat je uiteindelijk jouw (potentiële) klanten wilt bereiken met de juiste boodschap op het juiste moment.


Maar, hoe creëer je deze merkvoorkeur?

    Letter Z
    Strategie content eztat

    Wil jij scherp krijgen hoe jij:

    • Jouw verhaal kan uitdragen?
    • Zorgt dat klanten voor jouw dienstverlening kiezen?
    • Heldere doelen kan formuleren?
    • Niet teveel tijd en geld kwijt bent aan het bouwen van een website?


    Dan starten wij graag een traject op waarbij we samen gaan bouwen aan een sterk merk. Eztat bouwt met jou (verder) aan een sterke merknaam, strategie en marktpositie. Het resultaat: een sterkere marktpositie die leidt tot meer leads en klanten. Het bouwen van een sterk merk begint met een goede strategie, waarbij jouw website en propositie de belangrijkste dragers zijn.

    USP icon

    Creëer merkvoorkeur

    USP icon

    Bouwen aan een sterk merk

    USP icon

    Strategie als basis voor al je middelen

    Letter Z
    Diensten strategie

    30+ jaar ervaring in de makelaardij

    Eztat is een online marketingbureau dat bouwt aan jouw marktpositie. Door onze ervaring weten we wat er nodig is voor een sterke marketingstrategie. Niet alleen bij jou, maar ook bij jouw concurrenten kunnen klanten een woning aan- of verkopen. Hoe zorg je ervoor dat een klant voor jou diensten kiest? Hoe bouw jij een sterk merk? De basis daarvoor is een ijzersterke marketingstrategie die aansluit op jouw identiteit. Wie jij bent moet een één-op-één vertaling zijn met wat jij (online) uitstraalt.

    Waar gaan wij actief mee aan de slag?

    1
    Eigen merk en huisstijl

    Colors bar

    Heb je een goede merknaam opgebouwd en wil je deze meer gaan laden en versterken? Dan voeren we jouw huisstijl en (aangescherpte) propositie in alle elementen door. Met een mix van verschillende middelen gaan we dagelijks aan de slag met het vergroten van jouw naamsbekendheid en zetten we imago campagnes in om de actiebereidheid bij je doelgroep te verhogen.

    2
    Visie en doelgroep

    Colors bar

    Wat is jouw visie op de woningmarkt en welke invloed heeft dit op de manier waarop jij je kantoor runt? Wat is je verhaal? Wie is jouw klant? Waarom doe je wat je doet? Op welk segment richt jij je dienstverlening? Een potentiële klant uit het hoge segment vereist een andere strategie, positionering en benadering dan een potentiële klant uit het lage- of middensegment.

    3
    Klantbeleving

    Colors bar

    Klantbeleving is het uitgangspunt. Om goed in te spelen op de gevoelens en behoeften van jouw klant, is het formuleren van jouw doelgroep key. En ook belangrijk: sluit de doelgroep die jij voor ogen hebt aan bij de klanten die tot nu toe voor jou kiezen? Oftewel: komt jouw identiteit overeen met je gewenste imago?

    4
    Propositie en USP's

    Colors bar

    Om ervoor te zorgen dat jij opvalt en blijft hangen in het geheugen van de consument, is het belangrijk om een goede en duidelijke propositie te voeren. Een propositie is alles waar jij voor staat. Het zit verweven in je DNA en is de houvast van alles wat je doet. De propositie is de basis van een ijzersterke marketingstrategie. Helder krijgen wat jouw onderscheidend vermogen is, kan best lastig zijn. Ben jij de goedkoopste in jouw gebied? Bied jij de hoogste service? Of ben jij de makelaar die het beste gebruik maakt van social media?

    5
    Budget en allocatie

    Colors bar

    Zodra jouw strategie helder is, gaan we bepalen welke kanalen wij gaan inzetten met de vernieuwde boodschap. We bepalen samen welke diensten nodig zijn om jouw doelen te behalen. Naast bijvoorbeeld de snelheid waarmee je je doelen wilt behalen is ook het budget van grote invloed. Jij bepaalt uiteindelijk welk budget je wilt besteden. Eztat adviseert jou hoe je dit budget het beste over de diensten kunt verdelen. Dit kan ook variabel zijn. Je kunt bijvoorbeeld je budgetten in bepaalde maanden verhogen of juist verlagen.

    Vraag een gratis adviesgesprek aan

    Zeg jij 'ja' tegen een ijzersterke strategie?

    Robbie van der Werf eztat

    Robbie van der Werf

    Sparren over jouw marketing strategie?

    Door op versturen te drukken geef ik eztat toestemming om mijn persoonsgegevens te gebruiken om contact met mij op te nemen. Onze privacy statement is hierop van toepassing

    ©2024 Eztat B.V. | Versterkt je marktpositie