De NVM Open Huizen Dag is dé kans om in contact te komen met potentiële klanten. Maar je bent natuurlijk niet de enige makelaar die meedoet. Hoe zorg je dat bezoekers jóuw naam onthouden? Het geheim zit in de kleine extra’s. In de video deelt Yvonne drie slimme ideeën:
Bezoekers die tijdens hun huizenroute onderweg een flyer krijgen voor een gratis appeltaartje bij de lokale bakker? Dat vergeet je niet zomaar. Het is een eenvoudige manier om de aandacht te trekken én is ook net even wat minder cliché dan zelf een vers gebakken appeltaart in de keuken zetten 😉.
Met een compacte stylingguide geef je bezoekers iets tastbaars mee waar ze thuis mee aan de slag kunnen. Tips voor een frisse inrichting, slimme lichtinval of kleine aanpassingen die een groot verschil maken. Hiermee positioneer je jezelf niet alleen als makelaar, maar ook als adviseur die echt meedenkt over het presenteren van een woning.
Veel bezoekers zijn zich nog aan het oriënteren, maar vroeg of laat gaan ze verhuizen. Hoe waardevol is het als jij ze alvast een stap vooruit helpt met een korting op een verhuiswagen? Zo laat je zien dat je ook ná de bezichtiging voor ze klaarstaat en dat blijft hangen.
Mocht je nog vragen hebben over wat je zelf kunt doen met de Open Huizen Dag, neem dan gerust contact op met Yvonne of een van haar collega's!
©2025 eztat | Versterkt je marktpositie