Wil jij een sterkere marktpositie?

Samen jouw route uitstippelen en de juiste koers bepalen? Dat begint bij een ijzersterke strategie.

 

Wil jij een sterkere marktpositie?

Samen jouw route uitstippelen en de juiste koers bepalen? Dat begint bij een ijzersterke strategie.

 

 

Merkvoorkeur creëren

Bereik de juiste doelgroep met een ijzersterke strategie en een stevig fundament.

De weg naar online succes kun je alleen inslaan met behulp van een goede, doordachte marketingstrategie. Het is de stip aan de horizon die bepaalt hoe jij als makelaar jouw diensten gaat vermarkten door het inzetten van online marketing. Dit is belangrijk, omdat je uiteindelijk jouw (potentiële) klanten wilt bereiken met de juiste boodschap op het juiste moment. Maar, hoe creëer je deze merkvoorkeur? Wil jij scherper krijgen hoe jij: 

Dan starten wij graag met jou een traject op waarbij we samen gaan bouwen aan een sterk merk. Eztat bouwt met jou (verder) aan een sterke merknaam, strategie en marktpositie. Het resultaat: een sterkere marktpositie die leidt tot meer leads en klanten. Het bouwen van een sterk merk begint met een goede strategie, waarbij jouw website en propositie de belangrijkste dragers zijn.

Merkvoorkeur creëren

Bereik de juiste doelgroep met een ijzersterke strategie en een stevig fundament.

De weg naar online succes kun je alleen inslaan met behulp van een goede, doordachte marketingstrategie. Het is de stip aan de horizon die bepaalt hoe jij als makelaar jouw diensten gaat vermarkten door het inzetten van online marketing. Dit is belangrijk, omdat je uiteindelijk jouw (potentiële) klanten wilt bereiken met de juiste boodschap op het juiste moment. Maar, hoe creëer je deze merkvoorkeur? Wil jij scherper krijgen hoe jij:

Dan starten wij graag met jou een traject op waarbij we samen gaan bouwen aan een sterk merk. Eztat bouwt met jou (verder) aan een sterke merknaam, strategie en marktpositie. Het resultaat: een sterkere marktpositie die leidt tot meer leads en klanten. Het bouwen van een sterk merk begint met een goede strategie, waarbij jouw website en propositie de belangrijkste dragers zijn.

Bouw aan je marktpositie

d3f9e4d3ff3b18bd9d1292eaf28a8de3

Eztat is een online marketingbureau dat bouwt aan jouw marktpositie. Door onze ervaring weten we wat er nodig is voor een sterke marketingstrategie. Niet alleen bij jou, maar ook bij jouw concurrenten kunnen klanten een woning aan- of verkopen. Hoe zorg je ervoor dat een klant voor jou diensten kiest? Hoe bouw jij een sterk merk? De basis daarvoor is een ijzersterke marketingstrategie die aansluit op jouw identiteit. Wie jij bent moet een één-op-één vertaling zijn met wat jij (online) uitstraalt.

Bouw aan je marktpositie

d3f9e4d3ff3b18bd9d1292eaf28a8de3

Eztat is een online marketingbureau dat bouwt aan jouw marktpositie. Door onze ervaring weten we wat er nodig is voor een sterke marketingstrategie. Niet alleen bij jou, maar ook bij jouw concurrenten kunnen klanten een woning aan- of verkopen. Hoe zorg je ervoor dat een klant voor jou diensten kiest? Hoe bouw jij een sterk merk? De basis daarvoor is een ijzersterke marketingstrategie die aansluit op jouw identiteit. Wie jij bent moet een één-op-één vertaling zijn met wat jij (online) uitstraalt.

Waar gaan wij actief mee aan de slag?

De experts van eztat gaan structureel (verder) bouwen aan de naamsbekendheid en het imago van jouw merk. Bij de start met eztat zijn er twee opties: je behoudt je bestaande merknaam of je kunt ervoor kiezen om te starten als Woonaccent makelaar. 

Heb je een goede merknaam opgebouwd en wil je deze meer gaan laden en versterken? Dan voeren we jouw huisstijl en (aangescherpte) propositie in alle elementen door. Met een mix van verschillende middelen gaan we dagelijks aan de slag met het vergroten van jouw naamsbekendheid en zetten we imago campagnes in om de actiebereidheid bij je doelgroep te verhogen. Vanuit de strategie, die we samen bepalen bij de start, gaan we structureel jouw marktpositie versterken met als resultaat meer leads, klanten en omzet.

Wat is jouw visie op de woningmarkt en welke invloed heeft dit op de manier waarop jij je kantoor runt? Wat is je verhaal? Wie is jouw klant? Waarom doe je wat je doet? Op welk segment richt jij je dienstverlening? Een potentiële klant uit het hoge segment vereist een andere strategie, positionering en benadering dan een potentiële klant uit het lage- of middensegment.

Klantbeleving is het uitgangspunt. Om goed in te spelen op de gevoelens en behoeften van jouw klant, is het formuleren van jouw doelgroep key. En ook belangrijk: sluit de doelgroep die jij voor ogen hebt aan bij de klanten die tot nu toe voor jou kiezen? Oftewel: komt jouw identiteit overeen met je gewenste imago?

Waarom moet een klant voor jou kiezen? Wat maakt jouw dienstverlening anders dan die van concurrenten? Door de waan van de dag hebben veel makelaars hun propositie & USP’s niet meer scherp. Zonder sterke propositie & USP’s heb je feitelijk niks om je te onderscheiden van je concurrenten.

Om ervoor te zorgen dat jij opvalt en blijft hangen in het geheugen van de consument, is het belangrijk om een goede en duidelijke propositie te voeren. Een propositie is alles waar jij voor staat. Het zit verweven in je DNA en is de houvast van alles wat je doet. De propositie is de basis van een ijzersterke marketingstrategie.

Helder krijgen wat jouw onderscheidend vermogen is, kan best lastig zijn. Ben jij de goedkoopste in jouw gebied? Bied jij de hoogste service? Of ben jij de makelaar die het beste gebruik maakt van social media? Eztat helpt jou bij het (her)formuleren van jouw belofte aan de klant. Jouw onderscheidend vermogen is de kapstok van de content op je website en je online marketing.

Je komt het vaak tegen, (te) lange formulieren waarop iemand al zijn gegevens moet achterlaten, terwijl deze persoon alleen maar teruggebeld wil worden. Op deze manier verlies je onwijs veel potentiële leads. Met de invulformulieren van onze 10PLUS websites zorgen wij ervoor dat gebruikers alleen de essentiële gegevens achterlaten.

 

Zodra jouw strategie helder is, gaan we de marketingkalender voor jouw kantoor opstellen. Hier komt alles samen. We bepalen samen welke diensten nodig zijn om jouw doelen te behalen. Naast bijvoorbeeld de snelheid waarmee je je doelen wilt behalen is ook het budget van grote invloed. We bespreken met jou de verschillende opties, jij bepaalt uiteindelijk welk budget je wilt besteden. Eztat adviseert jou hoe je dit budget het beste over de diensten kunt verdelen. Dit kan ook variabel zijn. Je kunt bijvoorbeeld je budgetten in bepaalde maanden verhogen of juist verlagen. De experts van eztat adviseren jou wat het beste is in jouw situatie. 

Zeg jij 'ja' tegen een ijzersterke strategie?

boom

Duurzame gedachtegang

Stel je voor, je hebt een nieuwe woning gekocht en je eerdere woning verkocht. De verhuizing zit erop en de eerste vrienden komen langs om te kijken in het nieuwe huis. Weer een flesje wijn of een keukenschort om je ‘lekker thuis’ te voelen. De standaard cadeaus worden niet minder gewaardeerd, maar blijven ze nou echt hangen? Vaak is het antwoord ‘nee’. Veel van onze klanten hebben duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Meijberg Makelaars & Taxateurs hebben dan ook een leuk, blijvend cadeau bedacht voor klanten die bij hen een woning in de verkoop zetten.  

Plant een boom

Met een tegoed voor Trees voor All kun jij een duurzaam cadeau geven aan jezelf of aan een ander. Een boom staat symbool voor een gezonde en duurzame toekomst. Dat is nog eens een betekenisvol cadeau, toch?

 

Social campagne

Ben jij straks de makelaar die efficiënt gebruik maakt van Social media? Eztat helpt jou bij het (her)formuleren van jouw belofte aan de klant. Jouw onderscheidend vermogen is de kapstok van de content op je website en je online marketing.

Tijd voor jouw nieuwe start

Start-box Makelaars heeft alle tijd voor de nieuwe start van haar klanten. Één doorvertaling van de strategie komt terug in alle online advertenties: ‘Tijd voor jouw nieuwe start’. Door middel van branding campagnes blijft Start-box online zichtbaar. De slogan zorgt voor herkenbaarheid. 

MOBILE-NIEUWE-START
vidra-logo

Strategie doorvertaald

Een sterk merk valt en staat met hoe deze in woord en beeld naar buiten wordt gebracht. Eztat heeft alle middelen in huis voor het realiseren van een opvallende, onderscheidende huisstijl. Denk aan makelaarsborden, website, e-mailtemplates, verkoopbrochure, kantoorprofilering, marketingacties, logo restyling tot het volledig ontwikkelen van een nieuw logo en een daarbij aansluitend brand book. Wij zorgen voor een één-op-één vertaling: wie jij bent straal je uit. 

Logo Vidra Vastgoed

De no-nonsense makelaar Vidra Vastgoed Makelaars & Taxateurs in Hoorn vond haar logo niet meer hedendaags genoeg en vroeg eztat om een nieuw logo te ontwikkelen.

Zeg jij 'ja' tegen een ijzersterke strategie?

Duurzame gedachtegang

Stel je voor, je hebt een nieuwe woning gekocht en je eerdere woning verkocht. De verhuizing zit erop en de eerste vrienden komen langs om te kijken in het nieuwe huis. Weer een flesje wijn of een keukenschort om je ‘lekker thuis’ te voelen. De standaard cadeaus worden niet minder gewaardeerd, maar blijven ze nou echt hangen? Vaak is het antwoord ‘nee’. Veel van onze klanten hebben duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Meijberg Makelaars & Taxateurs hebben dan ook een leuk, blijvend cadeau bedacht voor klanten die bij hen een woning in de verkoop zetten. 

Plant een boom

Met een tegoed voor Trees voor All kun jij een duurzaam cadeau geven aan jezelf of aan een ander. Een boom staat symbool voor een gezonde en duurzame toekomst. Dat is nog eens een betekenisvol cadeau, toch?

Social campagne

Ben jij de makelaar die het beste gebruik maakt van social media? Eztat helpt jou bij het (her)formuleren van jouw belofte aan de klant. Jouw onderscheidend vermogen is de kapstok van de content op je website en je online marketinge

Tijd voor jouw nieuwe start

Start-box Makelaars heeft alle tijd voor de nieuwe start van haar klanten. Één doorvertaling van de strategie komt terug in alle online advertenties: ‘Tijd voor jouw nieuwe start’. Door middel van branding campagnes blijft Start-box online zichtbaar. De slogan zorgt voor herkenbaarheid. 

vidra-logo

Strategie doorvertaald

Een sterk merk valt en staat met hoe deze in woord en beeld naar buiten wordt gebracht. Eztat heeft alle middelen in huis voor het realiseren van een opvallende, onderscheidende huisstijl. Denk aan makelaarsborden, website, e-mailtemplates, verkoopbrochure, kantoorprofilering, marketingacties, logo restyling tot het volledig ontwikkelen van een nieuw logo en een daarbij aansluitend brand book. Wij zorgen voor een één-op-één vertaling: wie jij bent straal je uit. 

Logo Vidra Vastgoed

De no-nonsense makelaar Vidra Vastgoed Makelaars & Taxateurs in Hoorn vond haar logo niet meer hedendaags genoeg en vroeg eztat om een nieuw logo te ontwikkelen.

Benieuwd?

Benieuwd naar onze leadgenererende website? Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

START NÚ!

Copyright© 2022 eztat bv | Alle rechten voorbehouden
BTW: NL8099.91.718.B0 | KVK: 01091859
Privacybeleid