Telefoon- en emailservice voor makelaars
SMART. Klantcontact x eztat
In samenwerking met SMART. Klantcontact bieden wij een telefoon- en emailservice aan voor makelaars.
Om goed te kunnen fungeren als schakel tussen kopers en verkopers is het van belang dat jij je focus behoudt. Soms is dat lastig. Met name wanneer je van taxatie naar bezichtiging rent, terwijl je eigenlijk nog even langs het kantoor moet, verlies je weleens het overzicht.
SMART. Klantcontact helpt je meer doelgericht te werken door kwaliteit klantenservice te leveren wanneer jij dat nodig hebt. Fulltime, alleen in de ochtenduren of tijdens de lunch. Getrainde agents nemen jouw telefoon aan en zetten de boodschap door naar jou.

Verhoogt je efficiëntie en concurrentie vermogen
Grote bereikbaarheid is het visitekaartje van een makelaar. Kopers, verkopers huurders en verhuurders verwachten immers dat ze je altijd kunnen bereiken.
Door het klantcontact uit te besteden, vergroot je niet alleen je bereik, maar verbeter je ook de klantervaring. De telefoon wordt altijd opgenomen, ook als het even niet uitkomt. Zo mis jij nooit een kans.
De expertise van SMART. ligt in het faciliteren van een bekwame, goed ingerichte klantenservice, waardoor jij en jouw collega’s kunnen focussen op de taken die er toe doen.
Flexibele service, transparante kosten
Bij SMART. worden er eerlijke en transparante kosten gehanteerd. Je betaalt altijd op nacalculatie, zo betaal je alleen voor de gesprekken die gevoerd worden.
Het belang ligt bij het opbouwen van sterke klantrelaties, ook met jou.
Tijdens de 14-daagse gratis proefperiode krijgt SMART. de kans om jouw klanten te leren kennen, zodat de service en kosten afgestemd kunnen worden op jouw benodigdheden.
Voor een 14-daagse gratis proefperiode kun je je eenvoudig hier registreren voor de service of direct een belafspraak inplannen.
Om een beter beeld krijgen van wie jij als organisatie bent, wordt er bij kennismaking een inventarisatie gemaakt naar wat jouw wensen en doelstellingen zijn. Zo wordt er een duidelijk beeld geschetst van welke tone of voice en taal het best gehanteerd kunnen worden.
Het is de specialiteit van SMART. om de klant de meest duidelijke en fijne ervaring te geven bij contact. Dus wat verwacht jij van een goed gesprek? Pas het script zo aan dat de agents perfect aansluiten bij jouw organisatie.
Niet ieder telefoontje is even urgent als de ander, hierom is het belangrijk dat jij aan kan geven in welke gelegenheid naar welke persoon doorgeschakeld mag worden. Zo komen specifieke vragen zonder omweg bij de juiste afdeling terecht.
Zodra alle gegevens ingevuld en verstuurd zijn, kan jouw externe klantenservice binnen een uur worden opgezet.
Nadat de call agents gebriefd zijn, gaan ze direct aan de slag met het leveren van verfijnd klantcontact. Je ontvangt van ieder gesprek een verslag, via de mail of per sms. Naast dat er na de 14-daagse proefperiode een plan klaar ligt om de service af te stemmen op jouw situatie, behoud je zelf de mogelijkheid om direct te reageren op een verslag, zo kun je de dienstverlening gaandeweg optimaliseren en meer eigen maken.
Makelaar, pak je voorsprong
Wil je meer informatie over onze telefoonservice? Download dan de SMART. Klantcontact Brochure.

Meer weten over eztat?
Voor alle vragen over de website, online marketing en meer kun je contact opnemen via onderstaande button.