Over ruim een maand is het alweer zo ver: de NVM Open Huizen Dag. Op 1 april a.s. openen verkopers de deuren voor potentiële kopers en geïnteresseerden. Op een dag als deze kun je als makelaar perfect inspelen. Wij geven je graag een duwtje in de goede richting en doen je een paar voorstellen.
Over ruim een maand is het alweer zo ver: de NVM Open Huizen Dag. Op 1 april a.s. openen verkopers de deuren voor potentiële kopers en geïnteresseerden. Op een dag als deze kun je als makelaar perfect inspelen. Wij geven je graag een duwtje in de goede richting en doen je een paar voorstellen.
De weg naar een succesvolle NVM Open Huizen Dag bewandel je door een goede, doordachte marketingstrategie in te zetten. Dit is belangrijk om je (potentiële) klanten met de juiste boodschap op het juiste moment te kunnen bereiken.
Wij hebben een aantal acties bedacht welke je kan inzetten om meer verkopers te trekken voor de NVM Open Huizen Dag. Hierbij maken we onderscheid tussen meer verkopers vóór de NVM Open Huizen Dag en meer verkopers tijdens en dus ná de NVM Open Huizen Dag.
Hieronder lichten wij onze acties toe.
Met de tijdelijke actie “Proefverkopen tijdens de NVM Open Huizen Dag” kan een klant jouw diensten als makelaar gratis uittesten voordat ze definitief met je in zee gaan. Hierdoor loopt de klant geen risico en betalen ze alleen bij tevredenheid van jouw diensten. En dat laatste gaat natuurlijk geen probleem worden.
Voor jou als makelaar zit er ook weinig risico aan want:
– Je maakt zelf foto’s (geen kosten voor professionele woningfotografie)
– Je meldt de woning niet aan op funda (geen funda kosten)
– Je vermeldt de deelnemende woningen alleen op de eigen website en op de Open Huizen Dag pagina.
Bekijk hier een voorbeeld van hoe wij deze actie voor jou kunnen inzetten op jouw website.
Kosten: € 0,- (de maandelijkse uren kunnen hiervoor gebruikt worden)
Om de actie extra goed onder de aandacht te brengen, raden wij aan om een lokale (kranten)advertentie te zetten. De (kranten)advertentie wordt opgemaakt in jullie huisstijl. De krantenadvertentie kan ook algemeen ingezet worden om kenbaar te maken dat jullie meedoen met de open huizen dag.
Kosten: € 50,- exclusief BTW.
Bijna alle bezichtigers van de NVM Open Huizen Dag zijn potentiële klanten! Maak hier gebruik van door op een laagdrempelige manier een leuke actie bij ze kenbaar te maken.
Op een mooi vormgegeven kaartje stuur je mensen door naar een actiepagina waar ze hun gegevens kunnen achterlaten om kans te maken op een jaar lang gratis glazenwassen.
Ps. Wel zo leuk dat je deze prijs verloot onder de kijkers, maar ook onder één van de deelnemende huizen.
Je krijgt:
– Origineel vormgegeven actiekaartje in jouw huisstijl met jouw diensten
– Actiepagina waarop mensen zich kunnen inschrijven
Kosten: € 125,- exclusief BTW.
Kleine acties kunnen een groot bereik genereren. Laat zien dat jij de makelaar bent die je moet hebben bij het verkopen van een huis. Want jij bent die makelaar bent die nét dat stapje extra zet, laat dat zien!
Idee 1: Cupcakes
Laat bij je lokale bakker cupcakes of kleine taartjes bedrukken met jullie eigen logo. Leuk voor de eigenaar van het huis want hij kan iets bieden aan de kijkers én leuk voor de kijkers: want (heeft eigenlijk geen uitleg nodig).. taart!
Idee 2: Deurmatten
Laat deurmatten drukken met jouw logo en originele quote om mensen welkom te heten. Maak het persoonlijk en kies voor een plaatselijke uitspraak. Leuk om bij alle deelnemende huizen neer te leggen, maar laat gerust ook een aantal extra drukken om uit te delen bij verkoopdrachten.
De NVM Open Huizen Dag is de uitgelezen kans om deelnemende woningen extra in de spotlights te zetten. Wij hebben alvast een aantal acties voor je uitgewerkt waar je gebruik van maken maken.
Maak kenbaar dat jouw kantoor meedoet met de NVM Open Huizen Dag door een lokale (kranten)advertentie in te zetten. Lokaal adverteren is nog altijd een fantastische manier om mensen te bereiken.
In de basis hebben wij een mooie krantenadvertentie opgezet. Uiteraard leveren wij deze aan in jullie huisstijl.
Kosten: € 50,- exclusief BTW.
Natuurlijk hebben we een actiepagina klaarstaan die je kan toevoegen aan je website. Wil je dat wij deze voor jou ook klaarzetten en activeren? Laat het ons weten!
Alle huizen extra in de spotlights met de Open Huizen Dag pagina. In een oogopslag kunnen Open Huizen Dag bezichtigers zien welke woningen er mee doen met de NVM Open Huizen Dag.
Kosten: € 0,- (kan meegenomen worden in de maandelijkse uren)
Laat ons je helpen een gerichte GoogleAds campagne op te zetten gericht op de open huizen dag.
Door GoogleAds in te zetten word je op het juiste moment door de juiste doelgroep gevonden in de online zoekresultaten van Google.
Video is en blijft een ontzettend sterk middel om als marketingmiddel in te zetten. Een goede video spreekt aan, inspireert en activeert. Uit onderzoek blijkt dat 84% van de consumenten ervan overtuigd is een product te kopen of een dienst af te nemen na het bekijken van een video. Bij een video is de kans dat deze online gedeeld wordt twee keer groter dan bij reguliere content.
Copyright© 2022 eztat bv | Alle rechten voorbehouden
BTW: NL8099.91.718.B01 | KVK: 01091859
Privacybeleid